marți, 31 ianuarie 2012

Cutie din lemn cu blocare ascunsa

  Un prieten pasionat colectionar de lucruri vechi isi dorea o caseta  din lemn in care sa grupeze cateva din achizitiile sale.
  Pentru a fi in ton cu "vechiturile " desi prelucrata cu tehnologie moderna am vrut sa arate ca apartinand traditiei vechi  pentru care am o mare admiratie. In acest sens am folosit imbinari simple, gravura, dar si un sistem de blocare simplu si eficient tot din lemn . Singurele parti metalice sunt balamalele si holzsuruburile lor desi acum regret ca nu le-am facut si pe acestea din lemn.
  Se spune ca incuietorile nu sunt facute pentru hoti ! Ele sunt doar un avertisment pentru ceilalti, ca nu au acces in zona restrictionata de incuietoare.In acest caz incuietoarea am facut-o mai mult in scop distractiv  sau pentru a limita accesul fara permisiune .Tolerantele foarte mici fac dificila deschiderea  pentru neavizati iar fortarea ei va duce la distrugerea mecanismului sau deteriorarea aspectului exterior.

2 comentarii:

  1. Pai ce sa iti zic....am citit to ce s-a putut de pe blog. Felicitari...este un blog eye catching....dar ma asteptam sa ne arati si noua ce CNC ai detalii.....este cumparat...este facut in DIY sau HOMEMADE....eu sunt pasionat de electronica, automodelism....defapt de modelism in general si ma gandeam sa imi fac un CNC ca m-ar ajuta foarte mult in realizari practice in special la capitolul Gear transmision....sunt curios cat de mici poti face rotile dintate...ma gandeam sa imi fac un diferential Limited Slip Differential asa sa vad cat de bine se comporta...dar nu gasesc roti dintate pe acasa ....imi trebuie 6 identice si de un anumit fel...:P asta...mai am de astepta....inca odata felicitari si mult respect...asteptam sa ne mai scrii. Te astept sa imi vizitezi blogul daca te pasioneaza. Stima

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Claudiu,
    si scuze ca iti raspund cu intarziere,dar am avut oportunitatea de a sta doua saptamani in concediu si am experimentat pentru prima data situatia de a sta cat mai departe de internet si telefon.
    Multumesc pentru comentarii si aprecierile facute pe care le intorc cu placere in ceea ce te priveste pentru ca ti-am vazut lucrarile in SolidWorks (norocosule !),randari aproape perfecte in comparatie cu cele pe care le fac eu prin SketchUp.
    Am viata prea scurta (si capul prea mic) pentru un DIY CNC, asa ca ce se vede lucrat este facut cu unul industrial de marime medie . Apreciez munca si rabdarea celor care-si fac in regie proprie un CNC,dar am rezerve in ce priveste prelucrarea rotilor dintate pe astfel de masinarii.Ghidajele,transmisia si software-ul trebuie sa atinga perfectiunea pentru a produce roti dintate "valide",mai ales in ce priveste cele de dimensiuni mici.
    Cele mai mici pe care le-am facut au fost de marimea unei unghii,dar se pot face si mai mici daca este cazul singurele limitari fiind sculele de prelucrare (diametre mai mici decat modulul rotilor sau razelor de racord) precum si regimul de prelucrare adecvat materialului.
    Felicitari si succes in pasiunea ta,iar la nevoie nu ezita sa ma contactezi.
    Cu stima, Mar_K.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ,iar intrebarea ta va primi raspuns !