miercuri, 31 august 2011

Marlin .Modelare 3d pe router cnc.

"Passionate about CNC", acesta este motto-ul celor  de la Vectric, la care am subscris si eu fara rezerve dupa ce le-am vazut entuziasmul pe http://www.vectric.com/ .Lucrez de ceva timp cu un router cnc ,dar software-ul pe care il am ,desi se numara printre cele mai bune de pe piata nu poate realiza astfel de lucrari. Asa ca atunci cand l-am descoperit am facut ochii mari si am vrut sa-l testez.
Lucrarea este executata in HDF 10mm si are dimensiunile de 28x6x50 cm.
 
Rezultatul final ar fi putut sa fie si mai bun conform modelului oferit, imperfectiunile de acuratete se datoreaza lipsei mele de experienta in Cut 3d si a sculei folosite (freza din carbura 6mm flat modificata "la ochi " in ball nose.)


Multumesc echipei Vectric. Sper ca intr-o zi sa-mi pot permite achizitionarea unei licente.





2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca ai acces la un CNC pe mai mult de 3 axe???? Bestial....norocos

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Claudiu ,
    Daca aveam acces la un cnc cu mai mult de trei axe acum as fi fost in proces de ...divort :)!
    Lucrarea a fost executata pe un cnc normal in trei axe,pe axa patru pui imaginatia iar pe cinci rabdarea si pasiunea.
    De cele mai multe ori limitarea vine din noi si nu din masini!
    Cu stima, Mar_K.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ,iar intrebarea ta va primi raspuns !