marți, 8 martie 2011

Primul meu ceas din lemn !


E buna si criza asta la ceva ! Mi-a rămas mai mult timp liber, iar pentru măsurarea lui am meşterit acest ceas după planurile lui Brian Law pe care le găsiţi aici.
Partea buna ;este destul de precis ,sub 30sec.eroare la 24 ore.
Partea proastă; m-am ales cu doua fire albe-n par .

Orice comentarii sunt binevenite ,de data asta am circumstante atenuante fiind primul .


Update:din ce am avut strans în timpul construcţiei am încropit un scurt video .Vizionare plăcută !

4 comentarii:

  1. Daca te intereseaza, pot sa-ti pun la dispozitie o carte in format electronic in care ai mai multe proiecte de ceasuri de genul asta... poate nu chiar atat de complexe, dar pe aproape.

    RăspundețiȘtergere
  2. @roadd3vil ,sunt interesat de orice materiale din domeniul acesta , asa ca indatoreaza-ma cu cartea respectiva . Stima!mar_k

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ai taiat rotitele dintate? Fierastrau manual + raspile, freza, CNC?

    RăspundețiȘtergere
  4. Rotile dintate din aceste ceasuri au un modul de 2.6 ,asa ca dupa cateva incercari esuate de a le taia manual,am preferat sa-mi irosesc timpul desenandu-le in CAD si taindu-le pe cnc.
    De slefuit manual oricum nu am scapat ...

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza ,iar intrebarea ta va primi raspuns !